مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 08:202019-11-30اجتماعي

نماز جماعت در 2500 مدارس روزانه گیلان اقامه می شود


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تأکید بر لزوم توجه مدیران مدارس در ترویج فرهنگ اقامه نماز، گفت: نماز جماعت در دو هزار و 500 مدارس روزانه گیلان اقامه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جهان آرای پیش از ظهر شنبه در پنجمین اجلاس استانی نماز با موضوع نماز و مدرسه در سالن غدیر استانداری گیلان با بیان اینکه جایگاه نماز بی مرز است، اظهار کرد: نماز وسعت، سلامت و تعالی اخلاق را بالا می برد و با شکل و محتوای خود منجر به انضباط ما می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر ترویج نماز جماعت بویژه در مدارس و توسط آموزش و پرورش، گفت: بر اساس اسناد بالادستی ساحت های تعلیم و ترییت شش گانه و شاملتعلیم و تربیت عبادی و اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، زیستی، بدنی، هنری، اقتصادی، حرفه ای، علمی و خلاقانه است.

وی با بیان اینکه نماز در ساحت تعلیم و تربیت عبادی و اخلاقی قرار دارد، افزود: ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت بصورت متوازن در سطوح و دوره های مختلف مدارس اجرا می شود.

جهان آرای با اشاره به اقامه نماز جماعت در 2500 مدرسه روزانه گیلان، بیان کرد: اولیا و مسئولان ارشد استانی برای ترویج و اقامه نماز جماعت یک روز در مدارس حضور پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه نماز صبح در برخی مدارس شبانه روزی بصورت جماعت برگزار می شود، افزود: انتظار می رود ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جماعت در 2500 مدارس روزانه گیلان اقامه می شود

نماز جماعت در 2500 مدارس روزانه گیلان اقامه می شود